Manhunt
När en dömd brottsling anklagas för mord tar de en av GBI-agenterna som gisslan, vilket leder till att Will och Ormewood upptäcker en del bevis som kan bevisa deras oskuld. Angie kämpar med sin nykterhet när hon får reda på att hennes tidigare misshandlare är fri.