Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, en enastående idrottsman vid 25 års ålder, utmärker sig inom skidalpinism och traillöpning, trots farorna i sin bergiga miljö. Trots de höga kostnaderna för hans strävanden förblir hans passion en drivkraft, vilket visar på motståndskraften och beslutsamheten hos dem som föds i sådana karga landskap.