Super Troopers 2
När en gränstvist uppstår mellan USA och Kanada kallas Super Troopers Mac, Thorny, Foster, Rabbit och Farva in för att inrätta en ny trafikpolisstation i det omtvistade området.
Allas favoritpoliser är tillbaka efter folkets begäran att få en uppföljare till kultkomediklassikern Super Troopers. När en gränstvist uppstår mellan USA och Kanada kallas Super Troopers Mac, Thorny, Foster, Rabbit och Farva in för att inrätta en ny trafikpolisstation i det omtvistade området. Okonventionellt polisarbete följer, och resultatet blir Super Troopers 2.