Sväva
I ”Sväva", upptäcker en pappa att hans son är annorlunda än alla andra barn på ett väldigt ovanligt sätt. För att skydda dem båda från fördömande, håller Pappan honom utom synhåll - men när hans sons förmåga kommer till känna, måste Pappan bestämma sig för om ska fly och gömma sig eller acceptera sin son för den han är.