Svensexan
Rick ska gifta sig med sin drömkvinna imorgon, förutsatt att han lyckas att överleva följderna efter att hans galna kompisar ger honom den ultimata svensexan.
Tom Hanks spelar Rick, som motvilligt tar emot en svensexa av sina extremt festgalna vänner. Ricks oroliga fästmö, Debbie (Tawny Kitaen), förklär sig och tänker spionera på sin fästman. För att komplicera natten ytterligare, anställer Debbies far hennes före detta pojkvän för att vinna tillbaka sin dotter. Det blir en kväll som bruden och brudgummen sent kommer att glömma.