Swing Kids - De sista rebellerna
Året är 1939, Nazityskland har förklarat krig mot friheten och kräver att ungdomen är tillmötesgående. Swing Kids - De sista rebellerna är en inspirerande och stark berättelse om att hitta modet till att slåss för det man tror på!