Taken 2
Den ocensurerade versionen av Taken 2, med extra explosiv action och spänning. Liam Neeson är tillbaka som Bryan Mills, en före detta CIA-operatör som blir tagen som gisslan.
Taken 2, den ocensurerade versionen med ännu mer action och spänning! Liam Neeson är tillbaka som Bryan Mills, en före detta CIA-operatör som blir tagen som gisslan tillsammans med sin fru. För att överleva måste Bryan anlita hjälp av en oväntad bundsförvant och använda alla sina brutala färdigheter för att krossa sina kidnappare.