Taken 3
Ditsatt för ett mord som inträffat nära hans hem måste Bryan Mills (Liam Neeson) förlita sig på sina specialkunskaper för att en sista gång jaga de riktiga mördarna och utkräva hämnd.
Liam Neeson återvänder som fd säkerhetsagenten Bryan Mills. Hans liv är slaget i spillror när någon sätter dit honom för ett mord nära hans hem. Utredningens sköts av en mycket kunnig polis (Forest Whitaker) så Mills måste förlita sig på sina ”specialkunskaper” en sista gång för att undslippa myndigheterna, leta reda på de riktiga mördarna och skydda det enda viktiga för honom, sin familj.