That Darn Cat
En hiskeligt rolig komedi - som får er att gå i spinn - med Christina Ricci och Doug E. Doug. När hennes trogna hankatt D.C. (även kallad ”Darn Cat”) kommer hem med en viktig ledtråd i ett mystiskt kidnappningsfall, blir plötsligt 16-åriga Patti Randalls trista hemstad en spännande kriminell plats! Och när hon slår sig samman med den nybakade FBI-agenten Kelso för att försöka lösa fallet…är ”kattastrofen” ett faktum med oväntat resultat!