That Thing You Do!
Är du redo för rock'n'roll? The Wonders är här för att ta dig tillbaka till en enklare tid när det var lite mer oskyldigt att vara känd.
"Tom Hanks har skrivit och regisserat denna uppfriskande komedi om ett rockband som får succé över en natt i rock n’ rollens glansdagar i Amerika. Det är sommaren 1964 och Guy Patterson jobbar i sin pappas affär och drömmer om att bli rockstjärna. När ett lokalt band förlorar sin trummis samma dag som de ska medverka i en talangtävling får Guy äntligen chans att visa vad han går för."