The Adventures Of Huck Finn
Huckleberry Finn rymmer hemifrån och hoppas kunna följa Mississippifloden till friheten tillsammans med en förrymd slav. Baserad på Mark Twains storslagna äventyr om udda karaktärer och livsläxor.