The Counselor
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem och Penélope Cruz spelar i denna gripande thriller om en drogaffär som hamnar helt utom kontroll.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem och Penélope Cruz spelar i denna actionfyllda thriller från den visionäre regissören Ridley Scott och den hyllade författaren Cormac McCarthy. En skicklig advokat (Fassbender) som är känd för att göra det rätta för fel personer hamnar i en förrädisk drogaffär för för lite snabba cash… men han lär sig snart att när man har allt, har man allt att förlora.