The Even Stevens Movie
Drömsemester? Glöm det! Familjen Stevens vinner en drömresa till den soliga ön Mandelino. Tyvärr visar det sig vara för bra för att vara sant, då deras otroliga semester visar sig vara arrangerad av en reality-serie som i hemlighet försöker göra drömsemestern till en mardröm.