Flugan
En forskare som är nära ett viktigt genombrott finner sig förvandlas till en fluga när hans experiment går fel.
I en nyinspelning av kultklassikern från 1958 finner sig en ung forskare förvandlas till en fluga när ett experiment går fruktansvärt fel.