The Good, The Bart, and The Loki
Förvisad från Asgard igen står Loki inför sin tuffaste uppgift: Simpsons och Springfields mäktigaste hjältar. Guden över alla Hyss samarbetar med Bart i en ultimat korsning som hyllning till Marvels superhjältar och bovar.