The Happening
En paranoid thriller om en familj på flykt från ett katastrofalt och osynligt naturfenomen som verkar utgöra ett gigantiskt hot mot hela mänskligheten.
Mark Wahlberg spelar rollen som Elliot Moore, en gymnasielärare i naturvetenskap som försöker rädda sin familj från en skrämmande, osynlig mördare. När Elliot upptäcker vad det otroliga är som håller på att ske, är det uppenbart att ingen - och ingenstans - är säkert.