The Other Sister
Carla och hennes nya pojkvän beger sig ut för att uppleva alla livets stora äventyr och även bevisa att Carla har förtjänat sin självständighet.
Även fast Carla (Juliette Lewis) är en ung kvinna som är kapabel att stå på sina egna ben blir hennes nervösa mor (Diane Keaton) orolig när Carla meddelar att hon är kär för första gången. Så när Carla och hennes nya pojkvän (Giovanni Ribisi) beger sig ut för att uppleva alla livets stora äventyr tillsammans, tänker de samtidigt bevisa att Carla förtjänat sin självständighet.