The Real Right Stuff
I dokumentären The Real Right Stuff kastas tittarna tillbaka till slutet av 50-talet och historien om USA:s allra första astronautgrupp, även kallad Mercury 7. Genom att kombinera arkiverade nyhets- och radiosändningar samt nyligen offentliggjorda, aldrig tidigare publicerade inspelningar från NASA:s uppdrag ges en fängslande skildring av en av de mest dramatiska perioderna i USA:s historia.