The Rocker
Rock & rollen pulserar i en misslyckad trummis ådror som får en andra chans till framgång med ett nytt band tjugo år efter att han fick sparken från sitt gamla band som nu blivit berömda.
“The Rocker”, Robert “Fish” Fishman, var trummis i ett hårdrocksband på åttiotalet. Han levde rock'n'roll-drömmen... tills han sparkades ut ur gruppen. Tjugo år senare ansluter sig den desperata rockaren till sin brorsons band, "A.D.D.", och får äntligen sätta sig på rockgudstronen han alltid har tyckt att han förtjänat - samtidigt som hans mycket yngre bandmedlemmar får hänga på.