The Sandlot: Heading Home
En egoistisk och bitter basebollstjärna skickas tillbaka i tid till sitt 12-åriga jag, och återupptäcker sin kärlek för sporten när han spelar på den lokala ödetomten. Den här gången förblir han lojal mot sina vänner och inte bara räddar deras spelplats från en girig byggpamp, men han blir också den person han alltid önskat att vara, och förändrar sin väg i livet.