The Scariest Story Ever: A Mickey Mouse Halloween Spooktacular
Musse blir utmanad av sina brorsöner att berätta en spökhistoria på Halloween-kvällen, men hans historier är för det mesta roliga och larviga. Till slut förmås han dock berätta en riktigt skräckinjagande historia.