En tyst behandling
Cody och Bailey försöker hantera sin sorg efter att ha gjort slut. För Cody betyder det att fly iväg till ett avskilt beläget ökloster, medan det för Bailey innebär att acceptera fröken Tutweillers erbjudande att äta glass och klä ut katter. I slutändan är det vännernas ärlighet och omsorg som får dem att återvända från sina respektive tillflyktsorter.