The Way, Way Back
Under ett sommarlov på en badort med sin dysfunktionella familj bygger en inbunden tonåring upp sitt självförtroende genom ett närliggande äventyrsbad och dess bekymmerfria chef.
En rolig och gripande berättelse om den 14-årige Duncans (Liam James) sommarlov med sin mor Pam (Toni Collette), hennes jobbiga pojkvän Trent (Steve Carell), och hans dotter Steph (Zoe Levin). Duncan har svårt att passa in men blir vän med den sällskaplige Owen (Sam Rockwell) och börjar sakta att öppna upp och hitta sin plats i världen - allt under en sommar som han aldrig kommer att glömma.