There's No Place Like Home
Den 10 december 2010 auktionerade Sotheby's bort det som kan betraktas som det viktigaste dokumentet i idrottshistorien: James Naismiths ursprungsregler i basket.
Den 10 december 2010 auktionerade Sotheby's bort det som kan betraktas som det viktigaste dokumentet i idrottshistorien: James Naismiths ursprungsregler i basket. There's No Place Like Home är berättelsen om en mans fanatiska strävan efter att vinna denna betydelsefulla amerikanska artefakt på auktion, och ta med reglerna ”hem” till Lawrence, Kansas, där Naismith tränade och undervisade i över 40 år.