Tjejresan
I denna roliga äventyrskomedi måste en impulsiv drömmare (Amy Schumer) och hennes extremt försiktiga mamma (Goldie Hawn) arbeta tillsammans för att överleva när deras semester tar en vild vändning.
Amy Schumer och Goldie Hawn medverkar i tidernas komedi! Efter att hennes pojkvän dumpat henne kvällen innan hennes exotiska semester övertalar Emily Middleton (Schumer) sin extremt försiktiga mamma Linda (Hawn) att följa med henne till paradiset. När resan tar en oväntad vändning måste duon arbeta tillsammans för att undkomma det överdrivna äventyr de hamnat i.