Kaninhålan
En ung kanin tänker gräva sina drömmars gryt, trots att hon inte vet vad hon gör. Istället för att avslöja sina brister för sina grannar, gräver hon allt djupare och får allt mer problem. Efter att ha nått botten lär hon sig att det aldrig är fel att be om hjälp.