Toys
En excentrisk leksakstillverkare upptäcker att hans familjeföretag används för att producera vapen av sin krigsälskande farbror som har tagit kontroll över företaget.
Ett hyllat visuellt spektakel regisserat av Barry Levinson. Robin Williams spelar Leslie Zevo, en munter man som försöker rädda sin avlidne fars leksaksfabrik från sin onda farbror (Michael Gambon), en krigstokig general som bygger vapen förklädda till leksaker. Leslie får hjälp av sin syster (Joan Cusack) och flickvännen (Robin Wright) för att förhindra farbroderns planer.