Tre på rymmen
Komikern Martin Short spelar en klantig, klumpig bankrånare som under sin första kupp tar Nick Nolte som gisslan. Nolte spelar en okänd, före detta brottsling som försöker hålla sig inom lagens råmärken, så självklart är det ingen som tror att han är oskyldig och att Short är skyldig. Det omaka paret blir motvilligt förbrytarkumpaner. Lägg även till Shorts sexåriga dotter som desperat försöker hålla ihop det udda paret på en galet rolig flykt med tjutande bildäck mot den kanadensiska gränsen! Det är omöjligt att inte charmas av skratten och slapstick-humorn i denna dråpliga komedi!