Tree's a Crowd
Dunphys hem är på väg att spricka i sömmarna när Dylans hippiemamma flyttar in och Claires ensamma styvpappa, Jerry, vill besöka dem. Jay och Gloria försöker hjälpa Manny komma över att Sherry och han gjort slut.