Ursäkta, är vi gifta?
Föreställ dig att dina vildaste drömmar blir till verklighet! Det är precis vad som händer Larry Burrows efter ett möte med en mystisk främling. När Larrys önskan uppfylls förvandlas hans tråkiga liv ögonblickligen till hans ultimata fantasi - en stor herrgård, en vacker fru och mängder av bilar.
Föreställ dig att dina vildaste drömmar blir till verklighet! Det är precis vad som händer Larry Burrows efter ett möte med en mystisk främling. När Larrys önskan uppfylls förvandlas hans tråkiga liv ögonblickligen till hans ultimata fantasi - en stor herrgård, en vacker fru och mängder av bilar. Inom kort märker Larry att hans nya livsstil inte är så underbar. Slutligen inser Larry att det kommer att kräva mer än önsketänkandeför att få tillbaka sitt gamla liv. Ursäkta är vi gifta? är en glädjeväckande komedi fullmatad med magisk underhållning. Motspelarna är Linda Hamilton och komikern Jon Lovitz.