Vackra kvinnor sökes
Fem irländska män gör upp en plan för att locka amerikanska skönheter till deras by, men när deras plan går snett leder det till oförväntade romanser med de minst sannolikaste kvinnorna.
Fem irländska män gör upp en plan för att locka amerikanska skönheter till deras by, men när deras plan går snett leder det till oförväntade romanser med de minst sannolikaste kvinnorna - de som varit framför deras näsor hela tiden.