It's a Wonderful Binge
Liksom originalfilmen utspelar sig uppföljaren i en nära framtid där allt drickande och alla droger är förbjudna förutom på en strålande dag som kallas The Binge. I år råkar den dagen mirakulöst falla under julen. Det nya semesteräventyret kommer att innehålla magiska sagoböcker, medryckande sånger, stop-motion-animationer... och droger! Väldigt många! God Binge-jul!