Vilda hjärtan kan inte krossas
Den föräldralösa rymlingen, unga Sonora (Gabrielle Anwar) har ett simpelt jobb i stallet för Doc Carvers resande stuntshow. Hennes största önskan är att bli en dödsföraktande "hästdykartjej," men Doc (Cliff Robertson) vägrar. Orädd vägrar Sonora ge upp och lyckas övertala honom att ge henne en chans. Men när hon är nära att uppnå sin dröm har ödet andra planer. Med hjälp av sin kära vän (Michael Schoeffling) måste Sonoa bevisa att när man har en dröm är allt möjligt!