Werewolf by Night in Color
Marvel Studios "Werewolf by Night in Color" presenteras nu i färg och utspelar sig under en mörk och dyster natt då en hemlig grupp med monsterjägare dyker upp ur skuggorna och samlas vid det illavarslande Bloodstone Temple efter deras ledares död. I en underlig och makaber hågkomst av ledarens liv kastas deltagarna in i en mystisk och dödlig tävling om en kraftfull relik.
Marvel Studios "Werewolf by Night in Color" presenteras nu i livfulla färger och utspelar sig under en mörk och dyster natt då en hemlig grupp med monsterjägare dyker upp ur skuggorna och samlas vid det illavarslande Bloodstone Temple efter deras ledares död. I en underlig och makaber hågkomst av ledarens liv kastas deltagarna in i en mystisk och dödlig tävling om en kraftfull relik - en jakt som slutligen ställer dem öga mot öga med ett farligt monster. Detta isande specialprogram är inspirerat av skräckfilmer från 30- och 40-talet med målsättningen att väcka en känsla av fruktan och det makabra, med gott om spänning och skrämmande ögonblick längs vägen när vi utforskar ett nytt hörn av Marvel Cinematic Universe.