Wild Hogs
John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence och William H. Macy spelar huvudrollerna i Wild Hogs, en hysteriskt rolig komedi om fyra weekendknuttar som bestämmer sig för att bryta upp från sina trista förortsliv och ge sig ut på en mc-tripp genom USA. De drar på sig skinnställen, grenslar sina hojar, slänger mobilerna och allt vad förnuft heter och gasar ut på den öppna motorvägen. Men mycket kan hända på vägen mot det okända. Bland annat hamnar de i bråk med de laglösa Del Fuegos, ett riktigt mc-gäng som är allt annat än vänskapliga mot de fyra söndagsåkarna. Wild Hogs är en galen road movie fylld av dråpliga missöden, skruvade situationer och vanvettigt kaos som kommer att göra dig vild av skratt.