Win Win
En kämpande advokat och brottningstränares synder slår tillbaka mot honom när det tonåriga barnbarnet till en klient han bedragit kommer in i hans liv.
En advokat som är nära konkurs och frivilligarbetar som brottningstränare på en skola tar pengar från en äldre klient, men när klientens barnbarn, en talangfull brottare, kommer till stan medger advokaten sitt felsteg och är redo att göra det inför rätta för att skydda grabben från hans missbrukande mamma.