Woman on Top
En vacker kock lämnar sin otrogna man och blir en karismatisk och populär tv-kock. Hennes man försöker vinna henne tillbaka, men han måste först bryta en förtrollning som fått henne att sluta älska honom.
När Isabella (Penelope Cruz) bestämmer sig för att bryta sig loss från sitt instabila äktenskap och flytta till San Francisco, upptäcker hon det perfekta receptet för att hamna på topp - hennes egen matlagningsshow på tv. Men när hennes producent blir kär i henne och hennes ex-make kommer till stan för att vinna henne tillbaka, vem vet vilken man som hamnar på botten?