World's Biggest Bullshark
2012 fångade havsekologen dr Neil Hammerschlag och hans team av studenter världens största tjurhaj utanför kusten i södra Florida; de gav henne namnet Big Bull. Nu tar Neil hjälp av f.d Royal Marine Commandon James Glancy och evolutionsbiologen dr Toby Daly-Engel för att hitta Big Bull igen och avslöja mysteriet bakom Floridas jättehajar.