World's Greatest Dogs
Atletiska, lekfulla och kärleksfulla, hundar brukar kallas för människans bästa vän och är extraordinära varelser. Från akrobatik till hisnande stunts, skateboardåkning till att köra moped och bungyjump till att surfa, detta är en hyllning till de otroliga hundarna och deras hängivna ägare och berättar hur en del hundar oväntat gick från utstötta valpar till framgångsrika stjärnor.