Jayu är BF:s VD. Hon fortsätter att utöka sitt företag trots mordhoten. Då mordhoten fortsätter, anlitar BF Chaewoon, tidigare polis, till att skydda henne. Konstigt nog, löser Chaewoon väldigt lätt de problem Jayu ställs inför. Hemligheter och misstankar börjar snart gro på BF.