Cake
Cake innehåller en samling handgjorda portionsbitar som bjuder tittarna på en välsmakande upplevelse för sinnet. Berättare ger oss en mångfald av historier i denna halvtimmeslånga uppvisning som bjuder på animerade och icke-animerade komediprogram av varierande längd, och som är lika delar tankeväckande, skrattframkallande, konstnärliga, autentiska och ärliga.
Cake innehåller en samling handgjorda portionsbitar som bjuder tittarna på en välsmakande upplevelse för sinnet. Nya och väletablerade berättare, med eklektiska perspektiv, ger oss en mångfald av historier i denna noggrant sammansatta halvtimmeslånga uppvisning av både animerade och icke-animerade komediprogram av varierande längd. Det är tankeväckande, skrattframkallande, konstnärligt, autentiskt och ärligt (för att inte tala om gif-vänligt). Här finns något för alla smaker och så det räcker och blir över.