Eureka!
"Eureka!" följer en ung uppfinnare som lever i en fantastisk förhistorisk värld. Hon är en stor tänkare som är före sin tid.
"Eureka!" följer en ung uppfinnare som lever i en fantastisk förhistorisk värld. Hon är en stor tänkare som är före sin tid. Långt före sin tid – hon uppfann i själva verket hjulet.