Into the Unknown: Making Frozen 2
Med klockan tickande och med mindre än ett år kvar till världspremiären av Frost 2, har det kreativa teamet öppnat dörrarna för kamerorna och för en dokumentär i sex delar som visar vad som krävs för att skapa den främsta animerade filmen någonsin. För första gången fångar kameror utmaningarna och genombrotten, artisteriet och komplexiteten i att skapa en spelfilm från Walt Disney Animation Studios.