About Sasha
Efter att ha flyttat till en ny stad börjar Sasha på ett nytt gymnasium. Hennes mystiska och karismatiska personlighet lämnar ett bestående intryck vart hon än går. Som alla tonåringar vill hon få nya vänner, flirta med pojkar och bråka med sina föräldrar. För två veckor sedan kände folk Sasha som pojke. Som intersexuell anammar hon sin feminina sida, men känner ett behov att dölja den från andra.