Allt eller inget
Allt eller inget-gänget är tillbaka efter 25 år och byter scenkostymerna mot hundnappning, tävlingsduvor och ett mycket okonventionellt gisslandrama. Gaz må vara äldre, men han är inte visare. Och hans bästa vän Dave vägrar att gå med på hans upptåg längre. Men när det sker en tragedi måste hela gänget samarbeta för ett gemensamt syfte: att hedra en gammal vän.