American Horror Stories
“American Horror Stories” är en spinoff på Ryan Murphy och Brad Falchuks prisbelönade serie “American Horror Story”. Varje avsnitt bjuder på en ny, fristående skräckhistoria. Sedan 2011 har skaparna av AHS omdefinierat skräckgenren med olika inslag såsom ett läskigt mentalsjukhus, en häxklan, en resande freakshow, ett hemsökt hotell och jordens undergång. TV-serien har gett upphov till en skara hängivna fans som ser fram emot fasorna nästa avsnitt kan tänkas bjuda på.