Antikens Kina från ovan
Arkeologen Allan Maca leder ett expertteam på ett episkt äventyr för att lösa mysterier, utforska hemligheter och avslöja det antika Kinas fantastiska underverk som aldrig förr. Med hjälp av bilder från rymden, toppmodern teknik på marken och de allra senaste utgrävningarna av kinesiska arkeologer kommer de att avslöja palats och gravar, otroliga megabyggnader samt till och med hela städer som gått förlorade.