Back To Life
Miri har just kommit ut efter att ha suttit arton år i fängelse som straff för ett hemskt brott. Hon närmar sig 40 år. Utan jobb, utan vänner och med enda möjligheten att flytta in hos sina föräldrar är hon desperat att komma vidare, att lägga sitt förflutna bakom sig och återuppta sitt gamla liv. Men kommer man låta henne gå vidare i en småstad där hennes brott är det mest dramatiska som någonsin hänt?