How I Caught My Killer
How I Caught My Killer är en bedömande kriminalserie som lyfter fram de verkliga berättelserna bakom dessa unika fall med djupgående intervjuer, autentiskt arkivmaterial och filmiska återskapanden, allt paketerat med en ny tvist inom genren.