Connect
Dongsoo lever i ensamhet och tillbringar sin tid med att ladda upp musik på internet. Hans vanliga liv vänds upp och ner när han kidnappas av en organjägare som tar hans öga. Snart upptäcker Dongsoo att han delar syn med personen som har hans öga. Han inser att personen är en seriemördare, och börjar leta efter mördaren för att få tillbaka sitt öga.